Cubaan Pertama Dengan WordPress

Serba salah dengan kehendak sendiri samada meneruskan dengan blogspot atau cuba menyingkap lembaran baru dengan wordpress.  Keliru.  Bila persoalan ini sering bertalu-talu menguji mata, hati dan minda… nafsu terus hangat membara.

Asalnya dulu saya memang pernah terfikir nak berpindah ke wordpress, malah saya dah pernah buka satu akaun baru Cinta Kasih Sayang tapi ntah bagaimana semangat seperti tidak kuat untuk meneruskan maka ia terus dibiar berlalu begitu sahaja.  Kelemahan yang ketara dalam diri yang perlu ditangkis jauh-jauh.

Maka, inilah hasil kerja tangan saya.  Wahh… sungguh payah dan perit untuk mencapainya.  Secara jujurnya, saya memang masih terlalu ‘hijau’ dan ‘muda’ untuk berpijak ke laman wordpress ini.  Mohon maaf kepada yang sudah mahir dan sifu wordpress yang sedia ada jika ada kekurangan atau yang tidak sedap dipandang mata mohon ditegur dan diberitahu mana silapnya.

Saya sempat singgah ke laman Muhammad Tarmizi Dot Com dan Hidup Biar Sedap, Kujie2.  Terima kasih diatas perkongsian idea yang cukup bernas.  Juga penghargaan yang tidak terhingga kepada Kak Kujie2 yang sentiasa memberi pandangan berharga mengenai wordpress ini.

Selepas ini saya akan sentiasa belajar dan mentelaah apa yang patut untuk memperbaharui laman kecintaan saya ini.  Semoga kita sama-sama beroleh kemenangan dan kepuasan dalam diri.

Advertisements

2 responses to “Cubaan Pertama Dengan WordPress

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s