>Dugaan Ku

>Agak lama laman kecintaan ku ini sepi daripada idea-idea yang mencurah. Kesibukan yang teramat yang bermula dari penghujung tahun 2010 telah mendorong aku untuk melupakan sementara dunia ini. Sesungguhnya, ini adalah separuh dari dunia hidup aku. Aku tidak bisa melupakan…emmm!

Aku masih menyimpan ‘ketat’ kata azimat berupa kritikan yang sedikit ‘kesat’ dari seorang hamba Allah yang aku sendiri tidak tahu siapa dia…? Apa yang aku ingin nyatakan kepadanya adalah…”Terima Kasih” yang tidak terhingga kerana sudi singgah di laman blog ku yang serba kekurangan ini (mungkin pada anggapan dia) tetapi bagi aku, blog ku ini sudah cukup cantik untuk aku persembahkan secara ikhlasnya kepada umum. Maka dengan itu, sudi-sudikanlah menyinggahkan diri anda untuk menjadi sahabat setia ke laman ini. Kehadiran anda amat dihargai.

Teman-teman ramai yang memberi nasihat supaya aku jangan cepat melatah dengan dugaan ini. Dunia blogger yang aku ada ini baru ‘setahun jagung’ usianya. Siapalah aku untuk membanggakan diri dan mencanangkan kepada dunia bahawa blog aku ini yang terbaik. Jauh panggang dari api…! Namun, itu tidak bermakna insan-insan diluar sana boleh berkata sebarangan tentang hasil kerja aku.

Apa-apapun, aku bangga jugak setakat ini ramai sungguh teman-teman yang memuji blog peribadi ku ini. Ada juga yang memberi sokongan positif untuk aku meneruskan perjuangan berblogger. Ini la dugaan. Inilah langkah pertama aku untuk terus menjadi seorang penulis yang cemerlang.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s