>Saya Yang Menurut Perintah

>
Seawal 6.30 pagi saya sudah berada di sini…tempat saya bekerja, cari makan…. rasanya mood hari nie kurang enak dari hari semalam…. eerrrgghhh……~~~ buat keje ni kadang2 mesti tengok mood jugak. Kalau mood tak baik, kerja senang pun jadi susah….! Betul tak…~~jangan lagi kalau keje tu dah terang2 memang susah…semakin la memeningkan.
Tak berani nak bercakap lebih2…tentang bagaimana rasanya kalau bekerja dengan bos yang tau beri arahan ajerr… ke-2 pulak, dia fikir semua yang dia cakap sentiasa betul… orang lain tak betul… ke-3 pulak… sapa la kite nie…kalau nak dibandingkan dengan bos…???
Sape2 yang pernah mengalami situasi seperti saya ni…kompem…mereka akan faham bagaimana rasanya hati naluri ini… bagaimana rasanya ekk…???? fikir la sendiri….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s